Καταδύσεις στο Dahab: Ένας πολύχρωμος κόσμος

“Από τη γέννηση, ο άνθρωπος φέρει το βάρος της βαρύτητας στους ώμους του. Βιδώνεται στη Γη. Αλλά ο άνθρωπος έχει μόνο βυθιστεί κάτω από την επιφάνεια και είναι ελεύθερος. ”

– Jacques Yves Cousteau –

Ένας δύτης στην μπλε τρύπα

Περάσαμε 2 πλήρεις εβδομάδες στο εκπληκτικό Dahab της Αιγύπτου. Φτάσαμε μετά από μια δύσκολη 26ωρη διανυκτέρευση από το Luxor. Το λεωφορείο ήταν ένα από τα παλαιότερα, πιο λαμπερά λεωφορεία που έχουμε. Το κάθισμα του καθίσματος κάθισε δεν θα καταλήγει και το μπροστά της ήταν μπλοκαρισμένο σε μια πλήρη θέση ξαπλώστρα, αφήνοντάς την με απολύτως καμία αίθουσα ποδιών. Την έδωσα το κάθισμά μου διάφορες φορές, αλλά είπε ότι είμαι πολύ πιο άχρηστος κοιμισμένος, οπότε κράτησα το ελαφρώς πιο άνετο κάθισμα παραθύρων.

Όταν φτάσαμε, υπήρχε ένα φορτηγό στο σταθμό λεωφορείων που περιμένουν με ανυπομονησία τουρίστες. Βλέποντας καθώς ήμασταν οι μόνοι τουρίστες στο λεωφορείο (λόγω της επανάστασης) πήραμε την πλήρη προσοχή του οδηγού. Ήταν από ένα ξενοδοχείο που ονομάζεται “Divers House” που ήταν καλύτερο στο νερό. Συμφωνήσαμε να τον επιλέξουμε και μας πήρε εκεί. Μας έδειξε το δωμάτιο και είμαστε ευχάριστα έκπληκτος. Ήταν ένα όμορφο, καθαρό, θέα στη θάλασσα με κλιματισμό, ζεστό ντους, δάπεδο με πλακάκια και σημαντικό μπαλκόνι, όλα για 60 eYP ή 10 δολάρια. Συνήθως το δωμάτιο είναι διπλάσιο από αυτό, αλλά λόγω της προφανής έλλειψης τουριστών καταλήξαμε να πάρουμε μια καταπληκτική συμφωνία.

Νικ στο κατάστρωμα καλύτερα έξω από το δωμάτιό μας. Το σπίτι του δύτη, Dahab, Αίγυπτος
Την πρώτη μέρα εκεί και έκανα ό, τι κάναμε πολλές μέρες στο Dahab, χαλαρή, ψαροντούφεκο και μπύρα. Το Dahab είναι ένα εκπληκτικό μέρος παρά το γεγονός ότι δεν έχει καμία πραγματική παραλία. Υπάρχει ένα μικρό κομμάτι από βότσαλο, χρυσή άμμο ακριβώς μπροστά από την Red Sea Hundrent Hotel, αλλά ως επί το πλείστον η ακτογραμμή του τυρκουάζ είναι ορκισμένος από ένα κοραλλιογενές ράφι, καθιστώντας το ελαφρώς δύσκολο για μια κολύμβηση οπουδήποτε εκτός από τη μικρή παραλία. Ωστόσο, είναι αυτός ο κοραλλιογενής ύφαλος που κάνει την κατάδυση και το ψαροντούφεκο τόσο καταπληκτικό. Οι υφάλους στην περιοχή του Σινά είναι οι πιο υγιείς υφάλους που έχω δει και όταν φωλιάζουν και ντρέπησα μάσκες και πτερύγια για να εξερευνήσουν την Ερυθρά Θάλασσα βρήκαμε πολλές ποικιλίες θαλάσσιας ζωής. τα πάντα από το χταπόδι και τα αγκαλιά ψάρια, στα ψάρια των ψαριών και τα ψάρια των puffer.

Αιγοειδή στο δρόμο που απολαμβάνουν τα κρυστάλλινα νερά της Ερυθράς Θάλασσας. Dahab, Αίγυπτος
Απολαμβάνοντας μια κρύα μπύρα στον καυτό ήλιο, Dahab, Αίγυπτος
Σχεδίασα να κάνω μερικές καταδύσεις στο Dahab, αλλά αφού είδα τι έπρεπε να προσφέρει η Ερυθρά Θάλασσα, κατέληξα να κάνω πολλά περισσότερα από ό, τι αναμενόταν. Έκανα την προχωρημένη πορεία του Padi, η οποία περιελάμβανε μια κατάδυση στην παγκοσμίου φήμης μπλε τρύπα. Το φωλιάζει μαζί με την ομάδα κατάδυσης και ψαρεύει επίσης γύρω. Ήταν μια από τις πιο φανταστικές καταδύσεις που έχω κάνει ποτέ. Η μπλε τρύπα έχει ένα είδος κλισέ στίγμα γύρω από το Dahab και πολλά δύτες ισχυρίζονται ότι άλλες τοποθεσίες για να είναι πολύ καλύτερες. Αλλά αυτός ο ιστότοπος ήταν το αγαπημένο μου. Η μπλε τρύπα είναι ακριβώς όπως ακούγεται. Μια τεράστια τρύπα, όπως ένα καζάνι ηφαιστείου, που κατεβαίνει σε 110 μέτρα κάτω από τη θάλασσα. Οι τοίχοι της μπλε τρύπας είναι κρυμμένοι με εκπληκτικά κοράλλια, αλλά είναι ο τοίχος έξω από το οποίο οδηγεί στον ανοικτό ωκεανό που είναι το πιο όμορφο.

Αεροφωτογραφία της μπλε τρύπας
Για την κατάδυση που έκανα, ανέμενε μια μικρή καμινάδα 100 μέτρα από την μπλε τρύπα. Η καμινάδα (που ονομάζεται Hells Bells) είναι μόνο το διπλάσιο του μεγέθους ενός που ταιριάζει με τα σημεία και είναι μια συναρπαστική κεφαλή κάτω, τα πτερύγια προς τα πάνω σε περίπου 28 μέτρα. Κάποτε στο κάτω μέρος της καμινάδας υπάρχει μια αψίδα ή ένα σύντομο σπήλαιο, που οδηγεί στον ανοικτό ωκεανό. Μόλις βγούμε από την καμινάδα που ακολουθήσαμε ένα φανταστικό τοίχο ύφαλου που μοιάζει με ένα τεράστιο βράχο κάτω στο σκοτάδι κάτω με προεξέχοντα μέρη για να κολυμπήσετε κάτω και μέσα.

Μόλις φτάσαμε στην μπλε τρύπα, ανέμεναν σε περίπου 5 μέτρα και πήγαμε πάνω σε μια μικρή σέλα, όπου βγήκαμε την άκρη του τεράστιου καζάνι πριν βγούμε από την άκρη. Η κατάδυση είναι κάτι που δεν μπορώ να εξηγήσω. Η γοητεία του κοράλλινου, το τεράστιο μέγεθος και το δραματικό σχήμα του βράχου και η φανταστική σειρά ψαριών είναι πάρα πολύ δύσκολο να τεθεί σε λέξεις. Η μπλε τρύπα είναι πολλά γνωστά για το ποσό των ζωών που έχει αξιώσει. Κάπου περίπου 60 δύτες έχουν χάσει εκεί ζωές που προσπαθούν την καμάρα των 55 μέτρων στα βάθη της. 55 μέτρα είναι αρκετά βαθύ ώστε να προκαλεί μια ισχυρή νάρκωση αζώτου στο ανθρώπινο σώμα και προκαλεί δύτες να γίνουν παραπλανητικοί, αποπροσανατολισμένοι και σε ορισμένες περιπτώσεις τους καθιστά ασυνάρτητα. Ευτυχώς αυτό το βάθος είναι πέρα ​​από τα περιθώρια αναψυχής κατάδυσης, έτσι ήμουν ευχαριστημένος που διαμένουν 30 μέτρα και επάνω.

Internet pic: Blue Hole Dive
Μια άλλη κατάδυση που έκανα μετά την ολοκλήρωση της πορείας μου ήταν ένα ναυάγιο πλοίου που ονομάζεται S.s Thistlegorm. Τοποθέτηση περίπου 30 μέτρων, η Thistlegorm είναι μία από τις καλύτερες καταδύσεις ναυαγίου στον κόσμο. Πρόκειται για ένα βρετανικό ναυτικό πλοίο που βομβαρδίστηκε από τα γερμανικά αεροπλάνα στον Β ‘Παγκόσμιο Πόλεμο. Το ίδιο το πλοίο ήταν μόνο περίπου 2 ετών όταν βυθίστηκε πυρομαχικά,Οχήματα και ανταλλακτικά ανταλλακτικών σε βρετανική βάση στην Αίγυπτο στις 6 Οκτωβρίου 1941.Famous υποβρύχιος εξερευνητής, ο Jacques Yves Cousteau ήταν ο πρώτος που ανακαλύψε το ναυάγιο και επειδή το πλοίο βυθίστηκε όταν ήταν ακόμα σχετικά καινούργιο, παραμένει σε φανταστική κατάσταση .

Internet pic: Thistlegorm Diver
Έκανα 2 καταδύσεις κάτω από το Thistlegorm, ο πρώτος ήταν μια βουτιά γύρω από το πλοίο όπου είδαμε σημαντικά 15 πόδια αντι-πολεμικής βιοτεχνίας στο κατάστρωμα του. Κατεβούσαμε εκεί όπου η βόμβα χτύπησε το πλοίο και το χωρίστηκε σε δύο. Εκεί θα μπορούσαμε να δούμε σε μερικές από τις καμπίνες, αλλά δεν μπήκαμε στο πλοίο μέχρι τη δεύτερη κατάδυση. Η δεύτερη κατάδυση ήταν εντελώς σουρεαλιστική. Κολύμβηση μέσα από τα διάφορα δωμάτια και τους διάδρομους του πλοίου που είδαμε μοτοσικλέτες, δεξαμενές, φορτηγά, φτερά αεροπλάνου και τόνο ψαριών που έχουν αναλάβει κατοικία μέσα στο τεράστιο πλοίο. Περπατώντας μέσα από τους θαλάμους καπετάνιων και το φορτίο κρατάει με φακό αισθάνθηκε σαν να ήμουν ένας εθνικός γεωγραφικός υποβρύχιος κατασκευαστής ταινιών, ήταν εκπληκτικό.

Internet pic: δύτης στο thistlegorm
Έτσι, κατέληξα να ολοκληρώσω την προηγμένη πορεία ανοιχτού ύδατος και να κάνω 10 καταδύσεις στο Dahab. Ο Thistlegorm και η μπλε τρύπα ήταν σίγουρα σημαντικά για μένα, αλλά το φωλιά ήταν λίγο ψηλά και ανήσυχος για να πάρει πίσω στο δρόμο. Εκτός από τις καταδύσεις, κάναμε πολλά ψαροντούφεια κατά μήκος του φανταστικού ύφαλου έξω από το ξενοδοχείο μας, περπάτησε πάνω και κάτω τους Funky Streets, έπιναν μπύρες με τον Toni και Bernie και άλλους ταξιδιώτες που συναντήσαμε, καπνίζουν Sheesha σε ένα από τα καταπληκτικά μπαρ κατά μήκος της προκυμαίας και χαλαρή.

Ετοιμάζοντας για μια κατάδυση στην ακτή, Dahab, Αίγυπτος
Το μητρώο και το Toni απολαμβάνοντας μια νύχτα συνομιλιών και ποτών, Dahab, Αίγυπτος

Απολαμβάνοντας τη Sheesha και μια όμορφη θέα, Dahab, Αίγυπτος
Ήμασταν και οι δύο έτοιμοι για μετεγκατάσταση μετά από δύο εβδομάδες και επιστρέψαμε στο ταξίδι. Τοποθεσίες όπως το Dahab είναι τόσο όμορφο και τόσο χαλαρές ώστε να σας πιπιλίζουν και να το κάνουν πολύ δύσκολο να φύγουν. Αλλά είχαμε ένα πολύ περισσότερο πράγμα που είχε προγραμματιστεί πριν φύγουμε το Σινά. Θέλαμε να ανέβουμε το Mt. Sinai στο μοναστήρι της Αγίας Αικατερίνης. Έτσι, οι πολλοί άνθρωποι μας είπαν για τις καταπληκτικές απόψεις και το εκπληκτικό μοναστήρι. Υποθέτω ότι ποτέ δεν θα γνωρίζουμε γιατί δεν το κάναμε.

Κάναμε στο σταθμό των λεωφορείων για να πάρω ένα περίπλοκο ταξίδι στο βουνό χωρίς ένα ταξίδι όταν ο διευθυντής του ξενοδοχείου μας, ο Mohammed, μας έδωσε μια χαμηλού κόστους βόλτα στο πορθμείο που θα μας οδηγήσει στην Ιορδανία. Ένας συνδυασμός τεμπελιάς, αναποφασιστικότητας και δίψας για μια νέα χώρα οδήγησε σε εμάς που εμείς toping σε αυτό το λεωφορείο και αφήνοντας την Αίγυπτο όλοι μαζί σε μια ιδιοτροπία. Όλα δούλευαν πολύ καλά όμως, ήμασταν σε θέση να περάσουμε τα υπόλοιπα αιγυπτιακά λίβρες και να πιάσουμε το σκάφος πάνω στο Aqaba, Ιορδανία χωρίς να χτυπήσει.

Μια ζωή ενός backpacker: περιμένει για μεταφορά!

Κάνοντας το δρόμο μας προς τη μετανάστευση. Αίγυπτος
Ferry από την Αίγυπτο στο Aquaba, Ιορδανία

Εάν σχεδιάζετε ένα ταξίδι στην Αίγυπτο, φροντίστε να δείτε τον οδηγό Bootpacking του προϋπολογισμού στην Αίγυπτο. Θα μοιραστούμε όλα τα μυστικά “από τα μυστικά” από το “off the beaten path”, σας λένε πώς να περάσετε, να σας δώσουμε τη χαμηλή κατάταξη των θεωρήσεων, το κόστος ταξιδιού και πολλά άλλα!

Όπως αυτή η θέση; Πιέστε το!

Αποποίηση ευθυνών: Οι κατσίκες στο δρόμο είναι ένας συνεργάτης του Amazon και επίσης μια συνεργάτη για ορισμένους άλλους λιανοπωλητές. Αυτό συνεπάγεται ότι κερδίζετε προμήθειες εάν κάνετε κλικ στο σύνδεσμο στο blog μας και την αγορά από αυτούς τους λιανοπωλητές.