Olkhon Island: Λίγο κομμάτι του παραδείσου στη Ρωσία

μετά από μια άλλη μακρά και θεαματική βόλτα με τρένο, εμφανίσαμε στην εκπληκτική πόλη Riverside του Irkutsk. Έχοντας εικόνες από άσχημα, γκρίζα σοβιετικά κτίρια που θολώνουν την ιδέα μας για μια ρωσική πόλη, ο Irkutsk ήταν μια ευχάριστη έκπληξη. Με μια ευρωπαϊκή εμφάνιση και ατμόσφαιρα, ο Irkutsk άξιζε πολύ περισσότερο χρόνο από ό, τι έπρεπε να εξερευνήσουμε. Είχαμε μια μέρα για να περπατήσουμε και να επιθεωρήσουμε μερικές από τις εκπληκτικές εκκλησίες γύρω από την πόλη. Κατά την είσοδό τους στις εκκλησίες και βλέποντας τη συνεχιζόμενη, τελετουργική προσευχή, ήταν αμέσως προφανές ότι η Ρωσία διατηρεί έντονα τις θρησκευτικές της ρίζες. Μετά από μόλις 15 ώρες στο Irkutsk, φύγαμε στο λεωφορείο το πρωί (7 ώρες R700) στο νησί Olkhon.

Μία από τις πολυάριθμες εκκλησίες στο Irktusk
Το νησί Olkhon είναι ένα κομμάτι του παράδεισου μήκους 72 χλμ. Και αναφέρεται ότι είναι ένα από τα 6 επίκεντρα των Σαμανικών Ενέργειας της Γης. Το νησί βρίσκεται στην εκπληκτική λίμνη Baikal, η οποία είναι η βαθύτερη λίμνη στον κόσμο σε πάνω από 1.600 μέτρα βαθιά σε ορισμένα μέρη. Αυτό το ενιαίο σώμα νερού κατέχει ένα εκπληκτικό 1 πέμπτο του γλυκού νερού του κόσμου.

Περιμένοντας να επιβιβαστείτε στο πλοίο στο νησί Olkhon
Καθώς στρογγυλοποιήσαμε την πρώτη κάμψη που μας έδωσε μια άποψη του νησιού, θα μπορούσαμε να δούμε γιατί τόσο πολλοί άνθρωποι είχαν προτείνει να έρθουμε σε αυτό το μέρος. Πήραμε ένα μικρό πλοίο πάνω από το κρύσταλλο αφαιρέστε το νερό που είναι τόσο καθαρό, αναφέρεται ότι μπορείτε να το πιείτε απευθείας από τις ακτές. Ακόμη και όταν ασχολούμαστε με το κέντρο της μικρής χερσονήσου, ίσως να δούμε ακόμα το κάτω μέρος, το οποίο ήταν πιθανότατα 50 ή πολύ περισσότερα μέτρα κάτω από εμάς.

Το κρύσταλλο αφαιρεί τα νερά της λίμνης Baikal
Την πρώτη μέρα στο νησί που χαρούμε για τον ήλιο και τον ζεστό καιρό, που είχε χειριστεί για να μας αποδώσει κατά τη πεζοπορία στη Μογγολία. Βάζαμε στις εκπληκτικές παραλίες και λούζαμε στον ζεστό ήλιο. Εκείνη την πρώτη νύχτα ανακαλύψαμε μια καλή περιοχή στην άμμο και κάμπινγκ κάτω από τα αστέρια (το κάμπινγκ είναι εντελώς ελεύθερο και νόμιμο σε όλες τις ακτές του Olkhon). Το νησί Olkhiin είναι η περιοχή διακοπών για πολλούς Ρώσους, γι ‘αυτό περιβάλλεται από χαρούμενες ντόπιους που απολαμβάνουν τις διακοπές τους στο καλοκαίρι.

Η εκπληκτική περιοχή κάμπινγκ στην παραλία

Την επόμενη μέρα επιθεωρήσαμε στο σπίτι του Nikita Guest (R950/άτομο με πλήρες πίνακα +20 λεπτά εντελώς δωρεάν Banya). Αυτό το μεγάλο συγκρότημα είναι μια Μέκκα για ταξιδιώτες που πηγαίνουν στο νησί Olkhon και μπορούν να οργανώσουν ό, τι από ημερήσιες εκδρομές μέχρι εκδρομές Σαββατοκύριακου γύρω από το νησί. Η δαπάνη της Νικίτα θα ήταν συνήθως πάνω από τον προϋπολογισμό μας, αλλά όταν είδαμε το Smorgasbord της περιφερειακής κουζίνας που προσφέρεται και το καθαρό άνετο δωμάτιο μας, συνειδητοποιήσαμε ότι ήταν μια εξαιρετική συμφωνία.

Ο χώρος μας στο Nikita Guest House
Περάσαμε μια άλλη μέρα ξετυλίγοντας την παραλία και κολυμπώντας στα αφαίρεση (και εξαιρετικά κρύα) νερά του Baikal. Έχουμε πρακτικά ένα μαύρισμα!

Μετά από μια νύχτα στη Νίκιτα, η κακή κατάσταση του καιρού πιάστηκε τόσο πολύ όσο και πάλι. Δυστυχώς είχαμε οργανώσει την περιπέτεια μας αυτήν την ημέρα (R800pp 7hrs με μεσημεριανό γεύμα) και καθώς επιβιβάσαμε το ρωσικό φορτηγό για να κατευθυνθούμε στα βόρεια του νησιού, τα μάτια μας έμοιαζαν προσεκτικά στον σκοτεινό ουρανό.

Το ρωσικό φορτηγό και έναν επικίνδυνο συννεφιασμένο ουρανό
Ευτυχώς μόνο ένα μικρό ψιλόβροχο έπεσε από τον ουρανό καθώς εξερευνήσαμε τους αξιοσημείωτους βράχους του Cape Khoboy στη βόρεια πρόταση του νησιού. Κάναμε μερικές πεζοπορίες σε μερικές φανταστικές επιφάνειες όπου είχαμε πλήρη πανόραμα του Olkhon και του γύρω Baikal.

Ο βράχος του εραστή κοντά στο Cape Khoboy
Μετά την περιοδεία μας, επιστρέψαμε ακριβώς εγκαίρως για ένα νόστιμο δείπνο του Omul (τοπικά ψάρια Baikal) Borsch και της σαλάτας πατάτας. Αφού γεμίσαμε τον εαυτό μας, κατευθυνθήκαμε προς το Banya (ρωσική σάουνα/μπανιέρα) όπου χτυπήσαμε τον εαυτό μας με κλαδιά ευκαλύπτου και το εφίδρωσε για 40 λεπτά.

Έξω από ένα ρωσικό Banya
Καθώς εγκαταλείψαμε το Banya, ζεστό και ανανεωμένο, ανακαλύψαμε έναν παλιό άντρα που παίζει το ακορντεόν έξω από την αίθουσα μουσικής της Νικίτα. Αποδεικνύει ότι ήμασταν ακριβώς εγκαίρως για μια περιφερειακή μουσική παράσταση. Κάθισαμε στην αίθουσα και ακούσαμε το συγκρότημα να παίζει συμβατικές μελωδίες από τις διάφορες περιοχές της Ρωσίας και της Ευρώπης. Ο παλιός τύπος για το ακορντεόν ήταν ο πιο χαρισματικός ρωσικός που έχουμε δει ποτέ και έπαιξε από το πλήθος σαν ροκ σταρ. Ήταν ένα εξαιρετικό τέλος σε μια ιδανική διαμονή στο νησί Olkhon.

Τι ροκ αστέρι

Μετά από 3 διανυκτερεύσεις στο νησί έπρεπε να φύγουμε για να επιστρέψουμε στο Irkutsk για το τρένο μας στο OMSK. Μας άρεσε το νησί και παρόλο που είχαμε ακούσει ταξιδιωτικές ιστορίες για την ομορφιά του, μας εντυπωσιάστηκαν ακόμα από το πόσο όμορφο ήταν πραγματικά. Είναι λυπηρό το γεγονός ότι η φύση αυτού του ταξιδιού χρειάζεται προγραμματισμό πολύ νωρίτερα, γιατί αν είχαμε πολύ περισσότερο χρόνο, θα είχαμε μείνει σε αυτό το γοητευτικό κομμάτι του παραδείσου.

Δείτε το βίντεο του νησιού Olkhon (7mins)!

src = “” alt = “Olkhon Island: λίγο κομμάτιe του παραδείσου στη Ρωσία (βίντεο) “πλάτος =” 250 “ύψος =” 375 ” />

Όπως αυτό το άρθρο; Κάντε το!

Αποποίηση ευθυνών: Οι κατσίκες στο δρόμο είναι συνεργάτης του Αμαζονίου και επίσης θυγατρικός για μερικούς άλλους λιανοπωλητές. Αυτό υποδηλώνει ότι κάνουμε προμήθειες εάν κάνετε κλικ στο σύνδεσμο στο ιστολόγιό μας και αγοράζετε από αυτούς τους λιανοπωλητές.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Post

Είπε, είπε – τι είναι καλύτερο; Ένα κρύο Χριστούγεννα ή ένα καυτό Χριστούγεννα;Είπε, είπε – τι είναι καλύτερο; Ένα κρύο Χριστούγεννα ή ένα καυτό Χριστούγεννα;

*Τα πολλά συναρπαστικά πράγματα που είπε, είπε αναρωτιέται αν θα είμαστε ακόμα παντρεμένοι μέχρι το τέλος κάθε θέσης! Και οι δύο γράφουμε στο ίδιο θέμα, αλλά μόνο να διαβάσουμε το

Προστατευμένο: να τιμήσει τους νεκρούς, να ειδοποιήσει τους ζωντανούςΠροστατευμένο: να τιμήσει τους νεκρούς, να ειδοποιήσει τους ζωντανούς

αυτό το περιεχόμενο προστατεύεται με κωδικό πρόσβασης. Για να το δείτε, εισαγάγετε τον κωδικό πρόσβασής σας παρακάτω: Κωδικός πρόσβασης: Περισσότερες ιδέες για το YouTube ⬇ΡΙΤΑ Σχετικές αναρτήσεις: Πού να μείνετε

Γυναίκα ταξιδιώτης: Ακριβώς πώς τα ταξίδια με κατευθύνθηκαν προς την καλύτερη κατεύθυνση @girlaboutglobeΓυναίκα ταξιδιώτης: Ακριβώς πώς τα ταξίδια με κατευθύνθηκαν προς την καλύτερη κατεύθυνση @girlaboutglobe

απλά το κάνετε! Κάντε κράτηση του εισιτηρίου, αρχίστε να σχεδιάζετε καθώς και συσκευασία καθώς και να μετατρέψετε αυτά τα νεύρα σε αυτά του ενθουσιασμού. Το ταξίδι σόλο είναι εθιστικό καθώς