Ο δρόμος προς τα κάτω στην Ανατολική Ακτή της Σκωτίας

Η περιπετειώδης Kate περιέχει συνδέσμους θυγατρικών. Εάν κάνετε μια αγορά με αυτούς τους συνδέσμους, θα κερδίσω μια προμήθεια χωρίς επιπλέον κόστος για εσάς. Ευχαριστώ!

Μοιραστείτε στο Twitter
Μοιραστείτε στο Facebook
Μοιραστείτε στο Pinterest
Μοιραστείτε το email

Μετά από μια εξαιρετική στιγμή στο UP Helly AA-από τις παρελάσεις και το μπαρ singalongs μέχρι τον εορτασμό του τερματισμού στο θρυλικό πάρτι όλων των νύχτας, ήρθε η ώρα να επιστρέψουμε στην ηπειρωτική Σκωτία με το πλήρωμα Haggis Adventures.

Συμπληρώσαμε την εμπειρία μας με μια τελική θολότητα στην Shetland, ελέγχοντας το βόρειο τμήμα των νησιών, εικόνες από τις οποίες μπορείτε να δείτε εδώ. Το έκανα πραγματικά με όλη την ώρα μετά από το πάρτι όλων των νύχτας χωρίς τόσο έναν υπνάκο-πέρασα στο πλοίο γύρω στις 9:00 μ.μ. και κοιμήθηκα σαν να καταγράφηκα μέχρι να αγκυροβολήσουμε στις 7:00 π.μ.

Με μια ολόκληρη μέρα στην περιοδεία μας, είχαμε χρόνο να επιθεωρήσουμε τις τοποθεσίες της ανατολικής ακτής της Σκωτίας, από το Αμπερντίν στο Εδιμβούργο.

Σταματήστε #1: Stonehaven

Ο Stonehaven, με την πρώτη ματιά, ήταν μια όμορφη αλλά κοινή παραθαλάσσια πόλη. Ήταν ωραία. Η ωραία είναι καλή.

Και τότε ήρθαμε στο Κάστρο Dunnottar.

Το Κάστρο Dunnottar θα σας αναπνεύσει. Είναι θεαματικό. Ακόμη και η υπότιτλος είναι μια προσβολή, καθώς δεν μπορώ να φέρω λόγια που θα περιγράψουν την ομορφιά του.

Απλά πηγαίνετε. Εάν βρίσκεστε στη Σκωτία και θέλετε να πάρετε φωτογραφίες που θα θησαυρός για το υπόλοιπο της ζωής σας, πηγαίνετε στο Κάστρο Dunnottar.

Σκωτία για πάντα!

Σταματήστε #2: Arbroath

Αυτή ήταν μια νέα προσθήκη στην περιοδεία, μας είπε ο Tony. Κάθε χρόνο, ο ίδιος και ο Dougie προσπαθούν να κάνουν κάτι νέο και διαφορετικό στην περιήγηση Up Helly AA για να τζαζ πράγματα.

Και έτσι σταματήσαμε στην πόλη Arbroath για τους Smokies – φρεσκοκομμένα ψάρια. Καθένα αγοράσαμε το δικό μας, κοστίζοντας λιγότερο από δύο κιλά για ένα ολόκληρο ψάρι. Είχε εκσπλαχνιστεί, αλλά έπρεπε να βγάλουμε τη σπονδυλική στήλη μόνη μας.

Τώρα, η διακοπή για τα ψάρια στις 11:00 π.μ. μπορεί να μην φαίνεται σαν την πιο ορεκτική ιδέα, αλλά βλασφημία. Αυτό μπορεί να ήταν το καλύτερο ψάρι που έχω φάει ποτέ – τόσο φρέσκο, τόσο καπνιστό, τόσο χυμώδες. Καταβλάσαμε τη δική μου σε ένα φλας, όπως και σχεδόν όλοι στην περιοδεία.

Πολύ καλή στάση, παιδιά.

Σταματήστε #3: St. Andrews

Ο St. Andrews είναι πιο διάσημος για το γκολφ: Είναι όπου το άθλημα εφευρέθηκε, είναι μια σημαντική στάση στο ευρωπαϊκό κύκλωμα γκολφ PGA και είναι γεμάτο δημόσια προγράμματα γκολφ μαζί με τους πιο διάσημους ιδιωτικούς.

Αλλά για μένα, είναι διάσημο για δύο πράγματα:

1) Ο St. Andrews είναι η πόλη όπου ο William και η Kate έπεσαν σαν να πηγαίνουν στο πανεπιστήμιο.

2) Ο St. Andrews φιλοξενεί τα άμαξα του Terminate Beach!

Μπήκαμε στην παραλία, μερικές φορές σε αργή κίνηση, ενώ τραγουδάμε το εικονικό μουσικό σκορ στην κορυφή των πνευμόνων μας. (Και ναι, Beth, Lisa και Alexa, αγωνίστηκα και σε αργή κίνηση! Ναι, δεν είχαν ιδέα τι έκανα.)

Ο Άγιος Ανδρέας είναι μια πόλη κολλεγίων στην καρδιά. Είναι μικρό και εξαιρετικά όμορφο – ένα υπέροχο μέρος για να δείτε σε μια ημερήσια εκδρομή από το Εδιμβούργο.

Και περίεργα, συνέχισα να βλέπω κτίρια που μου υπενθύμισαν το δικό μου alma mater, Fairfield University!

Δεν πιστεύω ότι ανέφερα ποτέ στις θέσεις μου ότι ο Tony και ο Tom δεν κουνιέται συνήθως με τις πλήρεις γενειάδες – ξόδεψαν μήνες τους για να τους βγάλουν για το Helly AA. (Αυτό είναι αφοσίωση.) Έτσι, φυσικά, ενώ ήμασταν στο St. Andrews, αποφάσισαν να τους ξυρίσουν τελετουργικά σε μουστάκια πορνό.

Τους βρήκαμε μπροστά από το λεωφορείο, χορεύοντας στο YMCA.

Γέλασα μέχρι που ήμουν στα πρόθυρα της κατάρρευσης. Θεέ μου, μου αρέσουν αυτά τα παιδιά.

Επιστροφή στο Εδιμβούργο

Η περιοδεία μας ολοκληρώθηκε συναισθηματικά στην πόλη όπου ξεκίνησε – το Εδιμβούργο. Δεν μπορούσαμε να αντέξουμε να πούμε αντίο σε κάθε άλλο, οπότε ορκίσαμε να έχουμε μια ξεχωριστή τελική νύχτα μαζί. Και με ειδικό, εννοώ μια πίντα και μια πίτσα για πέντε κιλά. Αυτό το ειδικό.

Όπως πάντα, ένα ταξίδι μπορεί να καθοριστεί στην ποιότητα της εταιρείας. Αυτό το ταξίδι ήταν εκπληκτικό – ένα τέλεια εκτελεσμένο ταξίδι στο απομακρυσμένο και πανέμορφο Shetland, τον καλύτερο (και πιο περίεργο) εορτασμό που είχα το προνόμιο να παρακολουθήσω και τόσες πολλές δραστηριότητες διασκέδασης στο μεταξύ. Αλλά οι αξιόλογοι άνθρωποι το έφεραν στο επόμενο επίπεδο.

Έχω τρέξει σαν τρελός για Haggis Adventures, και το αξίζουν – είναι μια καταπληκτική εταιρεία, και δεν μπορώ να περιμένω να ταξιδέψω μαζί τους ξανά. Σίγουρα θέλω να πάω σε μια από τις περιηγήσεις του Tony στα δυτικά νησιά και θα μπορούσα να είμαι στο ταξίδι τους Helly AA το επόμενο έτος επίσης!

Εν ολίγοις – ένας εξαιρετικός χρόνος, μια εξαιρετική περιπέτεια, και πέντε μέρες που δεν θα ξεχάσω ποτέ.

Πολλές ευχαριστίες στις περιπέτειες Haggis για έναν πραγματικά εκπληκτικό χρόνο στο ταξίδι Helly AA. Όλες οι απόψεις, όπως πάντα, είναι δικές μου.

Λάβετε ενημερώσεις μέσω email από το Katenever Miss A Post. Εξάρτηση της εγγραφής οποτεδήποτε!