El Nido, Φιλιππίνες – Sunshine και Island Hopping, αυτή είναι η ζωή!

Μετά το Port Barton κατευθυνθήκαμε στο El Nido, μια άλλη όμορφη παραλία που είναι γνωστή για τους τεράστιους ασβεστόλιθους της Karsts που εκρήγνυνται από τη θάλασσα σαν τεράστια πράσινα μαχαίρια. Ελέγξαμε στα καταλύματά μας και παρόλο που δεν ήταν ένα θέρετρο Palawan, αγαπήσαμε ακόμα το μικρό μας εξοχικό σπίτι. Σετς ανάμεσα στους θεαματικούς βράχους που έκαναν το El Nido διάσημο, ο τόπος αυτός έχει αποδειχθεί ότι είναι ένας από τους αληθινούς πολύτιμους λίθους των καταλυμάτων Backpackers.

Οι ιδιοκτήτες εδώ μας αντιμετωπίζουν σαν οικογένεια και προσφέρουν υπηρεσία που θα ήταν αποδεκτή σε ένα θέρετρο 5 αστέρων. Ο διευθυντής, Edda, προσφέρει ζεστό νερό κάθε πρωί για καφέ ή μαγείρεμα, εγγυάται ότι κάποιος είναι εκεί για να σας χαιρετήσει στο δωμάτιό σας και να ενεργοποιήσει το φως κάθε βράδυ μετά το σκοτάδι και όταν ο Dariece είχε βγει σε ένα κέλυφος και είχε πρησμένο Το πόδι, η Edda ήρθε ακόμη και έδωσε τον πάγο της για να το απολαύσει. Είναι μέρη όπως αυτό που πραγματικά δίνει έναν προορισμό κάτι επιπλέον.

Η θεαματική παραλία στο El Nido

Ο καιρός έχει τελικά ξεκαθαρίσει επειδή βρισκόμασταν στο El Nido και παρόλο που έχουμε μερικά σύννεφα κατά τη διάρκεια της ημέρας, ο ήλιος βγήκε όλη την ημέρα και δεν είχαμε μια σταγόνα βροχής στις 10 ημέρες που έχουμε εδώ. Περάσαμε αρκετό χρόνο στα εστιατόρια της παραλίας απολαμβάνοντας πολύ πιο ευχαριστημένα κοκτέιλ ηλιοβασιλέματος, ενώ εργαζόμαστε στην ιστοσελίδα, αλλά με τους σαφείς ουρανούς που μπορέσαμε να σχεδιάσουμε μερικές ημερήσιες εκδρομές γύρω από την περιοχή.

Ο Νικ ετοιμάζεται για μια κατάδυση στο El Nido

Βγήκα από μια μέρα κατάδυση και είχα 3 μεγάλες καταδύσεις. Με τους βράχους να είναι τόσο ψηλά πάνω από τη θάλασσα, μπορείτε να περιμένετε ότι πέφτουν βαθιά στα νερά κάτω. Οι τοίχοι των κοραλλιών που σχηματίζουν υποβρύχια είναι εκπληκτικά. Είδα μια χελώνα, μερικές μπλε που βρέθηκαν ακτίνες, μερικά θαλάσσια άλογα και κοπάδια barracuda και τόνου, που έσκαψαν γύρω από τους ζωντανούς χρωματισμένους υφάλους που κάλυπταν το δάπεδο της θάλασσας γύρω από το El Nido.

Χελώνα στο El Nido

Ένα άλλο μπλε βρέθηκε ακτίνα στο El Nido
Θάλασσα στο El Nido

Nick Diving με ένα κοτόπουλο κίτρινων ουρών στο El Nido
Ο πλοίαρχος κατάδυσης, ο Tim, επέτρεψε ακόμη και στον Dariece να ταιριάζει και να δίνει καταδύσεις σε μια άλλη προσπάθεια. Στην προηγούμενη προσπάθειά της στη Μαλαισία, δεν μπόρεσε να πάρει βαθύτερα από 4 μέτρα, επειδή τα αυτιά της δεν θα εξισορροπόταν και δυστυχώς δεν μπορούσε να μειωθεί ούτε 1 μέτρο αυτή τη φορά. Σαφώς πρέπει να δει έναν γιατρό του αυτιού, αλλά τουλάχιστον τώρα γνωρίζουμε ότι δεν θα μπορέσει να βουτήξει μέχρι να το κάνει. Συνήθως μια κατάδυση ανακαλύψτε όπως αυτή είναι ακριβή, οπότε ήμασταν πολύ ευγνώμονες που ο Master Dive στο Sea Dogs Scuba ήταν έτοιμος να το κάνει για εντελώς δωρεάν και να μας σώσει τα χρήματα για το ατυχές αποτέλεσμα. Μια μέρα θα την καταλάβω σε 18 μέτρα μαζί μου, αλλά δεν πρόκειται να είναι αυτό το ταξίδι.

Η προσπάθεια κατάδυσης του Dariece στο El Nido
Την επόμενη μέρα ξυπνήσαμε και επιλέξαμε θα προσπαθούσαμε να βρούμε μια παραλία την οποία είχαμε διαβάσει σε έναν οδηγό για τις καλύτερες παραλίες των Φιλιππίνων. Περπατήσαμε για μερικές ώρες κατά μήκος του βραχώδους και σε ορισμένες περιπτώσεις Sketchy Coastline πριν τελικά εγκαταλείψουμε και γυρίσαμε πίσω.

Στη βόλτα μας για να βρούμε μια μυστική παραλία
Στο δρόμο πίσω στο El Nido περπατούσαμε κατά μήκος μιας αμμώδους παραλίας, όταν ακούσαμε ένα δυνατό θόρυβο. Ήταν μια καρύδα που πήραμε και περάσαμε τα επόμενα 20 λεπτά για να φτάσουμε στο σκληρό, γάλα γεμάτο καρύδι μέσα. Μια ιδέα αφορούσε το μυαλό σε αυτό το σημείο, οπότε συλλέξαμε μερικά περισσότερα και κατευθυνθήκαμε πίσω στο El Nido για το ηλιοβασίλεμα. Σπάσαμε τις καρύδες ανοιχτά σε φλιτζάνια και αναμίξαμε το γλυκό τους κέντρο με χυμό ανανά, πάγο και τοπικό ρούμι Tanduay.

Κοκτέιλ καρύδας στο El Nido
Πήραμε τα σπιτικά μας κοκτέιλ στην άμμο, ενώ ο ήλιος βυθίστηκε πίσω από τους τεράστιους βράχους που πύργησαν πάνω από τη θάλασσα, ενώ ο ουρανός έδειξε τα φανταστικά μπλε, ροζ και πορτοκάλια πάνω από εμάς. Σε κάποιο σημείο, ένας μικρός καφέ σκύλος μας εντάχθηκε στο οποίο ονομάσαμε Rex. Του δώσαμε νερό και τον τροφοδοτήσαμε μερικές από τις επιπλέον καρύδας. Λίγα γνωρίζαμε ότι μόλις δημιουργήσαμε μια φιλία K-9 που θα διαρκούσε για τον εναπομένοντα χρόνο μας στο El Nido. Είναι απίστευτο πόσο ο καιρός και ένας καλός σκύλος μπορεί να υπαγορεύει τη διάθεσή σας, επειδή είχαμε πάει από το να είμαστε μούσκεμα, λυπημένος και βρώμικος στο Luzon, να είμαστε beated, buzzed και ακτινοβολία στο Palawan.

Κοκτέιλ καρύδας στην παραλία El Nido!
Αργά μια μέρα αρχίσαμε να μιλάμε στους γείτονές μας στο Cliffside Cottages για μια περιοδεία με βάρκα. Ο Kevin (Νέα Ζηλανδία) και η Kate (Αγγλία) ταξιδεύουν για ένα χρόνο και είναι backpackers με παρόμοιο προϋπολογισμό και ταξιδιωτικό στυλ όπως εμείς. Έτσι αμέσως είχαμε πολλά κοινά και επιλέξαμε tκαπέλο θα κάναμε ένα ταξίδι με βάρκα μαζί τους την επόμενη μέρα. Πήραμε τυχεροί και το 3ο ζευγάρι, που δεν είχαμε συναντήσει ποτέ, ακυρώθηκε, έτσι είχαμε ολόκληρο το σκάφος μόνο για τους 4 από εμάς. Ο άνθρωπος του σκάφους, Ronyal, ήταν πολύ δροσερός και μας πήγε σε μέρη όταν δεν υπήρχαν άλλα σκάφη.

Οι Κάρστς γύρω από το El Nido
Ανασύνθηκε όλη την ημέρα για να αποφύγει τα πλήθη που ήταν πραγματικά καλό, επειδή τα σκάφη μπορούν να φτάσουν σε ορδές και να καταστρέψουν κάποια αξιοθέατα με αναπνευστήρα. Τα σημεία με αναπνευστήρα που πήγαμε ήταν αρκετά καλά, αλλά οι πραγματικές στιγμές ήταν οι απίστευτες σπηλιές που έχουν σκαλίσει το δρόμο τους μέσα από τον ασβεστόλιθο για εκατομμύρια χρόνια, μερικά από αυτά ανοίγουν σε φανταστικές λιμνοθάλασσες, εντελώς ενισχυμένες από όλες τις πλευρές από τους αυξανόμενους βράχους.

Εισερχόμενος στη μεγάλη λιμνοθάλασσα γύρω από το El Nido
Μετά από μια μεγάλη μέρα του νησιού hopping είπαμε στην Kate και Kevin να μας συναντήσουν στην παραλία για το ηλιοβασίλεμα όπου ετοιμάσαμε το νέο μας προτιμώμενο κοκτέιλ κελύφους καρύδας, το οποίο φυσικά ήταν ένα χτύπημα με τους νέους φίλους μας. Εμείς hangout στην παραλία σε διαφορετικά μπαρ που απολαμβάνουν ποτά, δείπνο και υπέροχες συνομιλίες μέχρι αργά το βράδυ.

Ο Rex επέστρεψε στο τραπέζι μας και για άλλη μια φορά τον τροφοδοτήσαμε κάποια επιπλέον καρύδα. Όλη αυτή η προσοχή έκανε το Rex πολύ προστατευτικό από εμάς. Οποιοσδήποτε ντόπιος που πέρασε μέσα σε 10 πόδια από το τραπέζι μας φώναξε και σχεδόν επιτέθηκε από τον νέο μας γούνινο φίλο. Κάποια στιγμή η ιδέα ήρθε για να σχεδιάσει ένα ταξίδι με βάρκα που θα μας οδηγήσει σε ένα νησί και θα μας έδινε εκεί για να φροντίσουμε για τον εαυτό μας για μια νύχτα πριν μας πάρει αργότερα. Σε ένα σημείο μιλούσαμε για να επιλέξουμε κανένα φαγητό, νερό ή φωτιά και απλά προσπαθώντας να “επιβιώσουμε” όπως είχαμε εγκαταλείψει εκεί. Ευτυχώς μετά την επιστροφή στο σπίτι στις 1 π.μ. και κοιμόταν από το ρούμι, το μυαλό μας ήταν λίγο πιο λογικό. Το επόμενο πρωί και οργανώσαμε το ταξίδι με πλήρη προμήθεια αυτών των τριών αναγκών και πολύ περισσότερο.

Οι κατσίκες στο δρόμο μπροστά από το σκάφος μας!

Την επόμενη μέρα το σκάφος μας μας πήρε και μας πήρε στις 9:00 π.μ. στη θάλασσα. Καθώς βρισκόμασταν στο σκάφος, ο φίλος μας Rex ήρθε να πετάει γύρω από τη γωνία και ανέβηκε στη σκάλα στο σκάφος, που αναγνωρίστηκε για να ενταχθεί στην αποστολή μας. Ζητήσαμε από τον σοφέρ του σκάφους αν ήταν εντάξει και δεν φαινόταν να νοιάζεται. Έτσι, πήγαμε, 2 καναδούς, 1 αγγλικά, ένα ακτινίδιο και ένα σκυλί Φιλιππίνων για ύπνο σε ένα ερημικό νησί. Το πρώτο σημείο που είχαν επιλέξει ήταν λίγο περισσότερο από μια ιδιωτική παραλία με μια καλύβα σε αυτό, γι ‘αυτό εξηγήσαμε στον σοφέρ ότι χρειαζόμασταν κάτι εντελώς απομονωμένο. Στη συνέχεια, μας πήγε σε ένα άλλο νησί που είχε το ιδανικό σκηνικό για τις επόμενες 36 ώρες της ζωής μας.

Το κάμπινγκ μας για τη νύχτα σε ένα νησί γύρω από το El Nido

Οι βράχοι πύργησαν πάνω από μια θεαματική παραλία λευκής άμμου που κατείχε μερικούς από τους ωραιότερους κοραλλιογενείς υφάλους που έχουμε δει ποτέ. Καταστρέψαμε αντίο στο σκάφος και εγκαταστήσαμε το στρατόπεδο κρέμοντάς τα δίχτυα κουνουπιών μας κάτω από ένα δέντρο, όπως είχαμε κάνει στη Μοζαμβίκη. Ο καλύτερος μακριά Kevin και εγώ αναγνωρίσαμε ότι “παρέχουμε” για τις γυναίκες, οπότε ξεκινήσαμε μια αλιευτική αποστολή με αναπνευστήρα, μάσκες, γραμμή αλιείας και ένα σπιτικό δόρυ. Περιττό να πούμε ότι είμαστε ανεπιτυχείς εκτός από το Minnow που κατάφερε να ταιριάζει στο στόμα του γύρω από το γάντζο του Kevin. Επιστρέψαμε στην ακτή, ευχαριστημένοι που είχαμε επιλέξει να φέρουμε πίσω τα τρόφιμα και αργότερα μαγειρέψαμε μερικά νόστιμα σπαγγέτι για δείπνο.

Τολμηρά μαγειρεύοντας μερικά σπαγγέτι για δείπνο

Εκείνη τη νύχτα είχαμε πολύ πιο νόστιμα κοκτέιλ κελύφους καρύδας και είδαμε ένα από τα πιο εντυπωσιακά ηλιοβασιλέματα που έχουμε δει ποτέ στη ζωή μας. Μιλήσαμε και γελούσαμε και χτίσαμε μια τεράστια πυρκαγιά στην παραλία, ακούγοντας την αποβάθρα του iPod και απολαμβάνοντας τα νόστιμα γεύματά μας. Η νύχτα [αποδείχθηκε] πολύ λιγότερο φιλόδοξη ως το αρχικό μας σχέδιο, αλλά πολύ πιο διασκεδαστικό είμαι βέβαιος.

Ηλιοβασίλεμα από την παραλία στο ιδιωτικό νησί μας

Την επόμενη μέρα περάσαμε κολύμβηση με αναπνευστήρα στον εξαιρετικό, ανέγγιχτο ύφαλο που μεγάλωσε ακριβώς έξω από την άμμο της ιδιωτικής μας παραλίας. Είδαμε τα χέλια Moray, τα ψάρια λιονταριών, τα ξυράφια και τα δύο μαζικά φίδια της θάλασσας! Ήταν αξιοσημείωτο κολύμβηση με αναπνευστήρα και δεν υπήρχε καράβι με ταξίδι. Συνολικά, το έργο El Nido Island ήταν μία από τις καλύτερες ιδέες ταξιδιού μας και μας χαρούμε τόσο όσο κάναμε την εταιρεία των νέων φίλων μας. Οι ταξιδιωτικές εμπειρίες των Φιλιππίνων έχουν διαμορφωθεί μαζί με τον καιρό και θα ανυπομονούμε να απολαύσουμε την επόμενη εβδομάδα εδώ πριν κατευθυνθείτε στην Κίνα.

Κρεμάστε με την Κέιτ

Το στρατόπεδο δημιουργήθηκε στο δικό μας ιδιωτικό νησί γύρω από το El Nido
Κάρστ στο ιδιωτικό νησί μαςDariece chillin ‘στην ιδιωτική μας παραλία
Η δική μας ιδιωτική παραλία

7 Commando Beach κοντά στο El Nido
Όμορφα karsts γύρω από το El Nido
Αφήνοντας τη μεγάλη λιμνοθάλασσα κοντά στο El Nido

Απολαμβάνοντας το μεσημεριανό γεύμα με τους νέους φίλους μας στο ταξίδι του νησιού στο El Nido
Το μεσημεριανό μας στο νησί Hopping Trip El Nido

Καταδύσεις ψαριών κλόουν στο El Nido

Καταδύσεις στο El Nido
Οπως αυτό? Κάντε το! ;

Αποποίηση ευθυνών: Οι κατσίκες στο δρόμο είναι ένας συνεργάτης του Αμαζονίου και επίσης θυγατρική για μερικούς άλλους λιανοπωλητές. Αυτό υποδηλώνει ότι κερδίζουμε προμήθειες εάν κάνετε κλικ στο σύνδεσμο στο ιστολόγιό μας και αγοράζετε από αυτούς τους λιανοπωλητές.